24 Sep
24Sep

ערב טוב וברוכים הבאים כפי שאתם יודעים אנחנו נמצאים בעיצומה של מלחמה והתחילה גם מאזור הצפון אנחנו רוצים לשאול מה יהיה ולאן אנחנו הולכים מכאן. (רק שנייה אני אתחבר) 

ערב טוב וברוכים הבאים אני מטטרון ואני מלווה אתכם גם באופן אישי וגם באופן גלובאלי. אני לא לבד יחד איתי פמליה מאוד גדולה של ישויות אור ומלאכים שמלווים ומעצימים את האנרגיה בכדור הארץ ובאנושות. העבודה שלנו היא אנרגטית ופעמים רבות אתם מרגישים אותה ואנחנו שולחים לכם כל הזמן רמזים דרך הסמלים דרך האינטואיציה דרך החלומות דרך הידיעה הפנימית אתם כל הזמן מקבלים נקודות שבהן אתם צריכים לעבור. והדרך שלכם כל הזמן סלולה לפניכם. כעת אתם נמצאים בתקופת מעבר מאוד מאתגרת עבור כל בניה אדם שחיים על פני האדם כי המעבר הוא אנרגטי וגלובלי. אתם עוברים מאנרגיות נמוכות וקשות לעבר אנרגיות עדינות וקלילות ומוארות. זה סוג של מעבר מאוד חד מחושך לאור. והתהליך הזה כואב בגלל שהחושך והאנשים שמחוברים לחושך לא מוכנים לשחרר ולעזוב את המקום הזה שנמצאים בו. החושך מהווה בית עבורם והם לא מוכנים לעזוב את הבית הזה כי הוא גם מטעין אותם. אפשר להיטען גם מהחושך אבל הוא תמיד מוביל את האנושות למקומות קשים ומאתגרים יותר וסגורים וחסומים יותר. כאשר אתם מחוברים לחושך אתם מגיעים למקומות שחוסמים אתכם בגוף באנרגיה וברוח ואז אתם נתקלים בחומות שחוסמות אתכם. אבל כאשר אתם מחוברים לאור אז כל השערים נפתחים ואתם הולכים כאילו על צמר גפן. כאילו אתם מרחפים זוהי תחושה של ריחוף וידיעה שכל מה שאתם עושים מצליח. כל דבר שאתם עושים מצליח אתם ממשים כהרף עין את כל מה שאתם רוצים כי אתם מחוברים לאור. זוהי אנרגיה שעולה וכאשר אתם מחוברים לאור אז אתם כל הזמן עולים בתדרים והחיים שלכם הופכים להיות קלים נעימים זורמים. זה מה שנקרא לחיות בתוך גן עדן. גן עדן הוא האור ומה שאתם קוראים גיהינום זה החושך. כשאנשים נמצאים בגיהינום הם נמצאים בחושך והם צריכים להילחם על כל דבר שהם רוצים. והם חושבים שאתם הם יהרגו את האדם שמולם אז יהיה להם חיים יותר טובים. זה מתחיל מקין והבל וזה ממשיך לאורך כל ההיסטוריה האנושית. כאשר הורגים מישהו אז האנרגיה רודפת אחריהם במשך כל החיים, וזה סבל נוראי בשביל שני הצדדים גם בשביל אלו שהורגים וגם בשביל אלו שנהרגים. החיילים שהורגים אנשים סובלים סבל גדול מבחינה נפשית והסבל ניכר גם בגוף וגם בנפש. אז אם אתם רוצים לשנות את התדר על פני כדור הארץ, 

אם אתם רוצים לשנות שלא יהיו יותר מלחמות, מה שאתם כל הזמן מתפללים אליו. אז דבר ראשון זה לעלות בתדר האנרגטי כל אחד ואחת לדאוג שאתם תעלו בתדר ודבר שני זה להתחבר לאור ולאנרגיה של הבריאה כי אלוהים ברא את כל בני האדם זהים. אדם וחווה הם ההורים של כל בני האדם על פני כדור הארץ. והם נתנו את הגנים שלהם לבני האדם. ואם אתם מתבוננים על הערבים והיהודים שניהם מאותו זרע , זרע של אברהם שמחלציו יצאו גם ישמעאל וגם יצחק. האסלאם והיהדות היהודים והערבים הם אחים שבמשך דורות רבים נלחמים זה בזה מי יותר טוב מי יותר חכם מי יכול לשלוט. כאשר תשחררו את הרצון לשלוט רק אז יבוא השלום במזרח התיכון ועל פני כל כדור הארץ. המזרח התיכון הוא המרכז של כדור הארץ ואם בלב של כדור הארץ יש מלחמה, אז המלחמה תתפשט למרחבים רבים על פני כדור הארץ ובהמשך יהיו מלחמות במקומות שונים על פני כדור הארץ. 

אתם שואלים איך אפשר להביא שלום במקום של מלחמה, העבודה היא פנימית. כל אחד ואחת מבני האדם צריך לעבוד על האנרגיה הפנימית שלו ולהתחבר לאור לפתוח את הלב את הרצון לעזור והרצון לחיות  בתוך האמת ולא בתוך השקר ולהתחבר לאלוהים ואתם יודעים שכדי להתחבר לאלוהים עליכם להתחבר לניצוץ האלוהי שנמצא עמוק בתוך הלב שלכם. וכדי למצוא את הניצוץ האלוהי שבתוך הלב שלכם עליכם לעשות עבודה אנרגטית ולעבוד מתוך הלב מתוך האהבה ומתוך החמלה. אם כל בני האדם יעשו עבודה פנימית כדור הארץ יהיה במקום אחר, לא צריך להרוג אחד את השני כדי שיהיה לכם יותר מקום וכדי שתכבשו יותר מדינות וארצות, זה לא נחוץ. כשתהיו במקומות גבוהים אנרגטיים תבינו שכל המקומות האלו מתכלים. האדמה נשארת, בני האדם חוזרים לעפר ואפר, לא משנה באיזה גיל או סיטואציה. כולכם תלכו למקום הזה. ומה שיישאר בתוך המהות שלכם בתוך הניצוץ שממשיך לדורות הבאים, זה את הדברים הטובים שעשיתם באותו גוף שעזבתם מאחור. איזה דברים טובים עשיתם, כמה חמלה היה אצלכם בתוך הלב והעברתם הלאה, כמה אהבה הפצתם הלאה מתוככם, כמה טוב עשיתם בעולם הזה, את האיכויות האלו אתם לוקחים איתכם לגלגולים הבאים. אתם לא לוקחים אתכם את הרכוש, הרכוש נשאר מאחור. אז כדי לעלות בתדר האנרגטי עליכם להתחבר ללב. 

מדיטציה

תתרכזו בדופק הלב ובנשימה, תנשמו עמוק, כמו תמיד, הדופק מחבר אתכם לגוף והנשימה מחברת אתכם לנשמה שלכם. תדמיינו שמגיעה קרן של אור לבן ונכנסת לתוך הלב שלכם. והיא פותחת לכם את הלב. תראו ותרגישו איך הלב שלכם נפתח כמו פרח וכל עלי הכותרת של הפרח נפתחים. כעת תראו שמגיעה קרן אור בצבע כחול ונכנסת לתוך הלב וכעת מגיעה קרן אור נוספת בצבע זהב ונכנסת לתוך הלב ובתוך הניצוץ האלוהי. כעת תראו שהניצוץ מקבל את שלושת האנרגיות האלו ונפתח פרח בתוך פרח. כעת אתם יכולים לקחת עלה מעלי הכותרת של הניצוץ שבתוך הלב שלכם ולהעיף אותו בנשיפה באוויר וככה אתם מחלקים את האנרגיה של הניצוץ שלכם עם שאר העולם. אתם יכולים לקחת עוד עלה זהב ולשלוח אותו למי שצריך ולאן שצריך. אתם לא יכולים לדעת לאן האנרגיה הזאת הולכת, אתם מנדבים את האנרגיה הזאת הלאה, אתם נותנים אותה, ואנרגיה יכולה להועיל להרבה מאוד אנשים שנמצאים במצוקה. כאשר אתם נמצאים בתדר גבוה אתם יכולים לעזור מרחוק לאנשים במצוקה. אתם לא צריכים לדעת למי אתם עוזרים, אתם לא צריכים לקבל פידבק מאף אחד, אף אחד לא צריך לדעת שאתם עוזרים לו, הנתינה היא בסתר והיא הנתינה האמיתית שעושה את העבודה מבלי שתהיו נוכחים או יודעים. כשאתם רוצים לדעת, זה האגו שרוצה לדעת. אז תניחו לזה תשחררו כשאתם נותנים משהו אז אתם משחררים אותו. כפי שיש לכם ארון שיש בו בגדים שאתם לא צריכים ואתם נותנים אותו ואתם לא צריכים לדעת מי מקבל אותם. אותו דבר עם האנרגיה, וכאן אתם נותנים אנרגיה מהלב מהניצוץ שנמצא בתוך הלב, אל תדאגו אתם לא תרדו באנרגיה אלא להיפך, זה יעלה אתכם וייתן לכם יותר עוצמה ויכולת. ככל שאתם נותנים יותר אנרגיה כך אתם מתעצמים יותר ונעשים יותר גדולים עוצמתיים האנרגיה שלכם מתרחבת ההילה שלכם מתרחבת ואתם יכולים לעזור ליותר אנשים גם כאשר אתם מדברים בשקט, השקט משפיע הרבה יותר מהצעקות. אז לא צריך לצעוק כדי להשפיע אפשר לדבר בנחת ברוגע בשלווה וזה יותר עוצמתי מהצעקות ואסרטיביות. תתבוננו בתוך הלב שלכם ותראו את הפרח הזה, אומנם אתם נותנים כמה עלים אבל הפרח נשאר שלם כי כל עלה שאתם שולחים ליקום אז נוצר במקומו עוד עלה וכך אתם מתעצמים כי האנרגיות כל הזמן מתחדשות ועולות. תראו שמעל מדינת אתם בונים כיפה מאנרגיה בצבע זהב וכיפת האנרגיה הזאת היא הגנה מטילים, כטב"מים וכל מה שהשכנים שולחים לכיוון מדינת ישראל. תראו שעיני רוחכם שהכיפה הזאת שבנויה מאנרגיה זהב עוטפת את מדינת ישראל מלמעלה ושום דבר לא פוגע בה. גם אם ישלחו כל מיני מעופפים למיניהם הכלי פול במקומות פתוחים ולא יעשה נזק בשום צורה או שבכלל לא יגיעו ליעדם. תדמיינו את זה כל ערב לפני השינה שיש כיפה של אנרגית זהב מעל מדינת ישראל זוהי הגנה ברמה הגבוהה ביותר. כעת תחזירו את המודעות שלכם לתוך הגוף ולאט לאט בעדינות לפקוח עיניים. וכך הוא 

לנשום עמוק לשתות מים ותירגעו 

כל מה שקורה הוא לטובתנו העליונה ביותר

 יהיה הרבה יותר טוב מאי פעם.

 נ.ב. בתאריך 30 בספטמבר נפתח קורס תקשור www.tikvaavrahm.com

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.