15 Jun
15Jun

ערב טוב וברוכים הבאים, 

לצערנו הרב אנחנו עדיין במלחמה הזאת שלא נגמרת ונקווה שתגמר בקרוב מאוד ואנחנו עושים את מה שאפשר כדי לעדן את האנרגיות. אתם יודעים שאנרגיות עכשיו הם מאוד מאוד קשות ואנחנו מצידנו עושים כל מה שאפשר מבחינה אנרגטית ורוחנית כדי לעדן את האנרגיות . אתם יודעים שהאנרגיה מאוד קשות העבודה שעושים אנשים בכל העולם, האנרגיה הזו מאוד חשובה גם לעכשיו וגם לעתיד. ויהיה הרבה יותר טוב ומוצלח ממה שחווינו עד עכשיו. 

ערב טוב וברוכים הבאים, אני מטטרון ואני נמצא אתכם בכל רגע נתון. אני חלק מישויות אור וגם חלק ממועצת התשעה. היום אני אקח אתכם לעשות סיבוב או סיור בממלכות הגבוהות יותר. אנחנו היינו רוצים שתתבוננו על כל מה שקורה מזווית ראיה גבוהה יותר. כדי לעשות את זה אתם צריכים לעלות בתדר ולהתבונן על כדור הארץ והאנושות מהרמה שאנחנו מתבוננים, מלמעלה, מהתדר הגבוהה יותר. זה נכון שכל מה שקורה כואב ומתסכל אבל תדעו שזה דבר חולף. גם מלחמה זה דבר חולף. ואתם תגיעו למקום של שלום שקט ושלווה כפי שאתם מתאווים ורוצים להגיע. כדור הארץ והאנושות עברו דרך מאוד ארוכה וחתחתית. אם אתם מתבוננים לאחור על ההיסטוריה ורואים את ההתקדמות ואת ההתפתחות של בני האדם אתם יכולים רק להתגאות בעצמכם. עשיתם דרך ארוכה ויפה והתפתחתם גם מבחינה פיזית וגם מבחינה אנרגטית וגם נפשית. אתם עדיין בדרך, עולים ומתקדמים. ואנחנו עושים הכל כדי למשוך אתכם עוד ועוד גבוהה למעלה כדי שתראו את הדברים מרמות גבוהות יותר.

 מדיטציה 

תעצמו עיניים ותתבוננו על דופק הלב והנשימה. תנשמו אור כחול דרך האף ותנשפו דרך הפה. תדמיינו שאתם עולים בתוך צינור אור לבן מוזהב עוד ועוד יותר גבוהה ומגיעים לשער הזהב הראשון שהייתם בו כבר בפעם שעברה, והשער הזהב נפתח ואתם נכנסים פנימה לתוך עולם אחר ושונה עם תדר הרבה יותר גבוהה. אתם ממשיכים לעלות ועוברים גם את שער הזהב השני בתדר עוד יותר גבוהה וממשיכים לעלות ופוגשים את השער הזהב השלישי וגם אותו אתם עוברים. וממשיכים עלות ואתם מרגישים שמושכים אותכם בתוך עמוד הזהב כלפי מעלה עוד ועוד יותר גבוהה אתם מגיעים למקום שהאנרגיה שם מאוד דלילה. היא שקופה. ואתם רואים שיושבות ישויות שקופות במעגל. אתם רואים שיושבות תשע ישויות. הן כל כך גבוהות שאתם בקושי רואים אותם. כי הן שקופות תדר שלהן מאוד מאוד גבוהה והעיניים שלכם לא התרגלו עדיין לראות את התדר הזה. אבל אתם יודעים שהם שם. אתם קולטים עם החושים האחרים שלכם. תלכו ותעמדו במרכז המעגל ותרגישו את התדר האנרגטי שנכנס לתוך הגוף שלכם. תרגישו איך האנרגיה שוטפת אתכם מלמעלה עד למטה שוב ושוב והגוף שלכם מתחיל להתקלף ואתם מקלפים עוד ועוד שכבה מהגוף שלכם. אלו שכבות של תדרים אנרגטיים שאתם לא זקוקים להם יותר. תאפשרו ותנו לזה להיות. תרגישו שאתם עומדים וגם אתם שקופים בדיוק כמו הישויות במעגל סביבכם. כעת תראו שמול העיניים שלכם נפתח מסך פנורמי. בתוך המסך הפנורמי אתם יכולים לראות את עצמכם. את כל מהלך החיים שלכם מרגע הלידה לאורך כל החיים אתם רואים את כל הסרט של החיים שלכם מרגע הלידה עד הרגע הזה. תתבוננו על הסרט של החיים שלכם בלי לשפוט ובלי לבקר. פשוט תתבוננו ותקלו את זה כשלכם. תקלו את זה כפי שזה. בלי שיפוטיות ובלי ביקורת. זה אתם. זה בדיוק מי שאתם. וכל החוויות שחוויתם במהלך החיים שלכם עיצבו אתכם והביאו אתכם למקום הזה שאתם נמצאים בו היום. אל תוותרו על אף רגע ואל תוותרו על אף חוויה גם היא נראית לכם קשה ובלתי נסבלת. זה אתם. אלו החוויות שלכם ואלו החיים שלכם שאתם בחרתם בגלגול הזה. 

תמשיכו להתבונן על החיים שלכם מבלי לשפוט ומבלי לבקר ובלי שום רגשות. פשוט להתבונן כאילו אתם מתבוננים בסרט. דעו שזה הסרט שלכם. אתם עיצבתם אותו כדמותכם. כדי לעצב את האופי שלכם ואת המראה שלכם ואת הרגשות שלכם ותגידו לעצמכם זה אני וזה בסדר שזה אני. אני מקבל את עצמי כפי שאני אני מקבלת את עצמי כפי שאני. כעת תראו שנפתח מסך פנורמי נוסף ובמסך הזה אתם רואים את כדור הארץ. תראו שכל הישויות האלו כל תשע הישויות כל מועצת התשעה העתיקה את עצמה ועומדת מסביב לכדור הארץ וגם אתם מצטרפים לישויות האור ומועצת התשעה מסביב לכדור הארץ ומאירים עם הידיים שלכם את הכדור. תראו שמצטרפים עוד ועוד ישויות אור מגלקסיות ומכוכבים אחרים ועוזרים לכדור הארץ לעלות ולהתעלות. תראו שהרבה ישויות אור מצטופפות מסביב לכדור הארץ ושולחות את קרני האור שלכם לכדור הארץ ולכל בני האדם. תראו שבני האדם מתחילים לקלף מעצמם את כל האנרגיה הקשה שצברו במהלך השנים ותראו שגם כדור הארץ מתחיל להתקלף כמו תפוז שמתקלף בצורה מעגלית לאט לאט עד שרואים כדר ארץ לבן זוהר ושקוף. תראו שכדור הארץ כעת לבן ושקוף. הישויות לבנות ושקופות וגם בני האדם שקופים. 

תראו שכדור הארץ נמצא במקום אחר ביקום וכשאתם מתבוננים אתם רואים שתי שמשמות ושני ירחים מעל כדור הארץ. וחסל סדר אלף השנים החשוכות נגמרו וכעת יחלו אלף השנים המוארות על כדור הארץ ועל האנושות. לא עוד מלחמות, לא עוד הרג, לא עוד הרס, אלא בנייה ויצירה ואור. הרבה אור. דעו שכל מה שאתם רואים וחווים עכשיו אתם יוצרים. ככל שיותר בני אדם יחוו וייצרו את זה בתודעה שלכם כך זה יהיה אמת, יהיה ממשי בחיים שלכם כבני אדם. 

כעת תראו שאתם לאט לאט מחזירים את התודעה שלכם לתוך הגוף, תנשמו עמוק וכשאתם פוקחים עיניים לאט לאט ומתבוננים סביבכם תראו ותתבוננו ותרגישו שאתם בעצם נמצאים במקום אחר. אתם רואים את אותו חדר אבל מזווית אחרת, ואולי החדר נראה קצת יותר בטוח ויותר מואר ויותר נעים. תודה רבה לישויות האור, למלאכים,  למטטרון למועצת התשעה ומועצת השניים עשר

 וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.