21 Jun
21Jun

ערב טוב וברוכים הבאים היום אנחנו בערב שער 21 ביוני 2024 

היום הזה יום אנרגטי במיוחד הוא היום הארוך ביותר בשנה. תמיד חגגו אותו מאחר שהוא ארוך הוא מאוד אנרגטי כי השמש נמצאת יותר זמן ויש יותר אור יום ביום הזה. בואו נראה מה יספרו לנו היום מאסטר מטטרון: 

היום אתם נמצאים בעיצומי של שינוי מאוד דרסטי בחיים שלכם גם כאינדיבידואלי וגם כעם וכאומה. אתם מרגישים את השינוי ומרגישים את הויברציות המאוד חזקות באוויר וזה מוציא אתכם מאיזון. חשוב שתשמרו על האמצע. תשמרו על המצב האופטימלי שלכם. לא לפנות לא ימינה ולא שמאלה, רק באמצע. כאשר אתם נמצאים במרכוז של עצמכם אתם יכולים להחליט את ההחלטות הנכונות ולבצע את הדברים הנכונים עבורכם. תבינו שכל מה שקורה בחוץ זה השתקפות של מה שיש לכם בפנים. היום ניקח אתכם למקום בו תבינו טוב יותר את מהלך החיים שלכם על פני האדמה

מדיטציה

תעצמו עיניים תתמקדו בדופק הלב ובנשימה תדמיינו כדור אור לבן מעל הראש ותכניסו אותו פנימה ותתמלאו באור לבן. כעת כאשר אתם מלאים באור לבן אתם עולים בתוך עמוד של אור בצבע לבן מוזהב ואתם עולים בתוכו.  אתם עולים עוד ועוד יותר גבוה. אתם מגיעים לשער של זהב ונכנסים פנימה. אתם מרגישים את התדר של האנרגיה יותר גבוה ועוצמתי במיוחד. ואתם ממשיכים לעלות. אתם ממשיכים לעלות ומגיעים לשער זהב נוסף ואתם נכנסים גם בשער הזה. אתם ממשיכים לעלות כלפי מעלה ומגיעים לשער זהב נוסף וגם את השער הזה אתם עוברים ונכנסים פנימה. כעת כשאתם עולים וממשיכים לעלות אתם מרגישים כובד ועומס על הכתפיים ומתבוננים ורואים שיש את כל כדור הארץ על הכתפיים שלכם והוא מכביד. אז תחליטו להשיל מעצמכם את הכובד הזה את העומס הזה שיש עליכם. התפקיד שלכם זה לא לשאת את כל האנושות וכדור הארץ על הכתפיים שלכם, אתם צריכים לעלות לצידו. יחד איתו. אבל לצידו בצד כדור הארץ. תרימו את כדור הארץ מעליכם ותנו לו לעלות באופן עצמאי ותעלו לצידו. 

תראו שכדור הארץ עולה ואתם עולים יחד איתו כאשר מסביב לכדור הארץ יש הרבה מאוד ישויות אור שעולות יחד איתכם. אתם מגיעים לשער שעשוי מיהלומים. השער הזה נפתח עבורכם ואתם נכנסים יחד עם כדור הארץ. אתם נכנסים פנימה אחרי שהעיניים שלכם מתרגלות לתדר אתם רואים שיושבים שנים עשר ישויות בחצי גורן ואתם באים ועומדים מולם. אלו הם מועצת השנים עשר. זוהי המועצה שמחליטה ומוציאה לפועל את כל ההחלטות של הדרגים העליונים ביותר. כעת תראו שנפתח מסך פנורמי מולכם. ובמסך הזה אתם יכולים לראות את כל הגלגולים שלכם. רק תתבוננו. בלי לשפוט ובלי לבקר. בלי להכניס מחשבות או רצונות. פשוט להתבונן כאילו אתם מתבוננים בסרט. דעו כי אתם השחקנים אתם הבמאים ואתם היוצרים של הסרטים האלו של החיים שלכם על פני האדמה של כל הגלגולים. תנו לזה להיות, תנו לזה לצאת החוצה מכם. תנו לזה להשתחרר מתוך התת מודע שלכם.

 אם אתם לא יכולים לראות, תבקשו את המפתח לתת מודע. תקבלו מפתח ותפתחו את התת מודע כמו שאתם פותחים תיבה. תראו שכל החוויות מגלגלולים קודמים יוצאים מתוך התיבה ומתעופפים כמו פרפרים לכל עבר ואתם מוכנים לשחרר את החוויות מגלגולים קודמים. דעו שהחוויות שחוויתם אי פעם ואתם עוצרים בתוך התת מודע שלכם הם אלו שמזמנים שוב ושוב את אותן חוויות ואז אתם חווים שוב ושוב את אותן חוויות במשך גלגולים רבים והיום יש לכם את היכולת והאפשרות להשתחרר ולצאת לחופשי. לא עוד גלגולים, לא עוד חוויות שחוזרות על עצמן, לא עוד סבל וטראומות, אתם עכשיו נמצאים במקום אחר, במקום של קבלה ואהבה ונתינה. אז תנו לכל החוויות האלו להשתחרר מתוך התת מודע שלכם אתם לא צריכים אותן יותר. כעת תעמדו מול שנים עשר הישויות ותחשפו את עצמכם מולן. תראו שהגוף שלכם מתחיל להתקלף כמו בצל. אתם מתקלפים ומקלפים את כל החלקים שלכם ונשארת רק הליבה. נשארת רק המהות. נשארת רק האנרגיה שזה אתם. ולא שום דבר אחר. כשאתם מתבוננים על המסך הפנורמי אתם רואים את כדור הארץ וגם הוא עובר את אותו תהליך וגם כדור הארץ מתקלף ומקלף מעצמו עוד ועוד שכבות שמתפוגגות לכל היש. מתפוגגות ביקום. ומתגלה כדור הארץ האחד.  אותו כדור שהוא קל כמו נוצה. אבל עוצמתי ומואר ומאיר.

 כעת תראו שגם בני האדם עוברים את אותו תהליך והם מקלפים מעצמם את כל הקליפות, האנרגיות הקשות, הרגשות הקשים וכל בני האדם נראים שקופים. אין עוד שום דבר שמוריד אותם בתדר האנרגטי. הם מתחברים לאהבה קוסמית לאור האחד. תתבוננו למעלה ותראו שיש אור גדול. אור ענק. והאור הזה שולח קרניים ואתם עולים על הקרני האור וטסים פנימה לתוך האור הגדול ונבלעים פנימה לתוכו. אתם נבלעים לתוך האור הגדול והופכים להיות חלק מהאור הגדול. אתם כבר לא אינדיבידואלים. אין כבר את המלה "אני". יש רק האחד. ואתם חלק ממנו. תרגישו את זה, ותפנימו את זה. תראו שאתם יכולים לראות בצורה אחרת. בצורה שונה. אתם יכולים לקלוט בצורה שונה. אתם פשוט יודעים בלי לשאול. כל החושים שלכם מחודדים. אתם קולטים אתם יודעים ושום דבר לא עומד בפניכם. לאט לאט תחזירו את המודעות שלכם לתוך הגוף, תנשמו עמוק ותפקחו עיניים. כשאתם פוקחים עיניים שימו לב שהראיה שלכם השתנתה, דופק הלב שלכם השתנה, האנרגיות שלכם השתנו, ואתם כעת אדם אחר, מלא אהבה וחמלה ונתינה. 

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.