09 Jul
09Jul

 ערב טוב וברוכים הבאים היום אנחנו בערב שער 7/7/2024 לצערנו הרב אנחנו נמצאים תשעה חודשים מתחילת המלחמה ואנחנו כל יום מקווים שזה יהיה הסוף שלה. נוסף לזה אנחנו יכולים לעשות עבודה אנרגטית  שזה יביא את זה יותר מהר. העבודה הזו כל כך עוצמתית שאם הרבה אנשים יעשו את המדיטציות האלו ויתחיל להתכוונן אז דברים יתחילו להשתנות. 

מדיטציה 

בואו נעצום עיניים ונתחבר לדופק הלב ולנשימה, דופק הלב מחבר אותנו לגוף והנשימה מחברת אותנו לנשמה שלנו. תדמיינו כדור אור לבן מעל הראש ותכניסו אותו פנימה ותתמלאו באור לבן כעת כשאתם נמצאים בתוך אור לבן, תדמיינו שאתם עולים בתוך עמוד של אור שמתחיל במרכז כדור הארץ דרך הגוף שלכם ועד לשמש המרכזית שהיא לבן האל. ואתם עולים בתוך עמוד האור. אתם עולים עוד ועוד יותר גבוהה ועוד יותר גבוהה ועוברים דרך שער הזהב ואתם ממשיכים לעלות. ומגיעים לשער זהב נוסף וממשיכים לעלות ועוברים שער זהב שלישי. 

 אתם מגיעים למועצת השנים עשר. תראו את שנים עשר ישויות האור שיושבות בחצי גורן ומקרינות עליכם אור. האור הזה הוא בצבע  של יהלום, אור שקוף. ואתם מרגישים איך אתם נטענים ומתעצמים יותר ויותר. תראו שאחת הישויות ניגשת אליכם ונותנת להם מפתח מזהב ואתם לוקחים את המפתח ומתבוננים על הגוף שלכם ועל הלב ורואים שהלב סגור עם מנעול מזהב. זה מנעול שאתם סגרתם וחסמתם את עצמכם כדי לא להיפגע, כדי לא לעולות, כדי לא לעשות שינוי כי הבנתם שמה שאתם יודעים זה מספיק לכם לעת עתה, אבל עכשיו הדברים השתנו התדר השתנה וגם אתם אמורים לעשות שינוי תפישה, שינוי תודעה, שינוי אנרגיה. תיקחו את המפתח הזה ותגידו לעצמכם אני מוכן או מוכנה לעשות שינוי ותפתחו את המנעול ותתנו את המנעול עם המפתח לישויות האור. כעת תראו שהלב שלכם עושים רבדים רבדים שכבות שכבות של אנרגיה, ותראו שכל שכבה הישויות מנקות את הלב שלכם שכבה אחר שכבה וכל שכבה שמתנקה מוטענת באנרגיה חדשה. תראו שעוד ועוד שכבות מתנקות והלב שלכם לאט לאט מקבל צורה שונה והוא נעשה שקוף נקי ואנרגטי ועוצמתי פי כמה וכמה ממה שהוא היה. האנרגיה הזאת החדשה מוטענת ומטעינה את כל הגוף שלכם מחדש וכל הגוף שלכם מתחדש באנרגיה חדשה מתוך הלב החדש שלכם. אתם מתבוננים על עצמכם ורואים אדם חדש. אתם מרגישים שנולדתם מחדש, נולדתם לתוך תדר אחר תדר עוצמתי וגבוה. 

כעת אתם מתבוננים על כדור הארץ ורואים את כדור הארץ עטוף ביריעה כהה ובקצה של היריעה יש מנעול. הישויות נותנות לכם מפתח מזהב הרבה יותר גדול ועצום ואתם לוקחים את המפתח ופותחים את המנעול שסוגר וחוסם את כדור הארץ. אתם פותחים את המנעול ונותנים את המנעול עם המפתח לישויות האור. כעת אתם מושכים בכוח יחד איתכם מגיעות ישויות האור והמלאכים וכל ישויות השמים ומושכים את היריעה הזאת הכהה ואתם נותנים את היריעה הזאת לישויות שמפוגגות את האנרגיה הזאת ליקום. כעת תראו שכל ישויות האור מטעינות את כדור הארץ באור חדש וכדור הארץ חושף את עצמו יריעה אחר יריעה. שלב אחר שלב. רובד אחר רובד. וכל רובד שנחשף בכדור הארץ מוטען באנרגיה חדשה ומעצימה וכך ישויות האור וגם אתם מטעינים מחדש את כל הרבדים של כדור הארץ. רובד אחר רובד עד שכל כדור הארץ מוטען מחדש באנרגיה חדשה. 

כעת תתבוננו על בני האדם על פני כדור הארץ ותראו שגם על הלב שלהם יש מנעול שחוסם את הלב וסוגר להם אותו. כעת אתם לוקחים מפתח מישויות האור ונותנים את המפתח הזה לבני האדם שפותחים לעצמם את הלב. אתם לא יכולים לפתוח להם את הלב, הם צריכים לפתוח לעצמם כי הם צריכים להיות בתדר המתאים ועם רצון לשינוי. ואז הדברים יעבדו. אי אפשר לעשות את זה עבורם, אחרת ישויות האור היו עושים את זה עבורנו מזמן. האנושות אמורה לעשות שינוי תודעה ושינוי תפישה כדי לעשות את השינוי הזה ולפתוח את הלב של האנושות, של בני האדם. תראו שכל בני האדם פותחים את עצמם רובד אחר רובד ומתנקים ומתעצמים, כך כל בני האדם על פני הארץ עושים את השינוי בתודעה בתפישה ובגוף ובכל הגופים הפיזי האנרגטי הנפשי והרוחני. כעת תראו שישויות האור ומועצת התשעה ומועצת השנים עשר הישויות העוצמתיות במיוחד ניגשות אליכם ונוגעות לכם בלב ומטעינות לכם את הלב עם האנרגיה של החמלה. ברגע שהאנרגיה של החמלה נכנסת לכם ללב, נחשפת בתוככם האנרגיה של החסד. האנרגיה של החסד תמיד הייתה בתוך הלב שלכם, האנרגיה של החמלה תמיד הייתה בתוך הלב שלכם, אבל ברגע שהאנרגיה של החמלה נחשפה אז גם האנרגיה של החמס חשפה בפניכם. וכעת אתם מודעים ויודעים שבתוך הלב שלכם יושבת האנרגיה של החסד.

 כאשר האנרגיה של החסד נמצאת אצלכם בלב, היא שולחת אדוות של חסד לכל הסביבה. כעת תראו שאתם שולחים אדוות של חסד מהלב שלכם כלפי חוץ לסביבה שלכם ותראו שגם בני האדם על פני כל הארץ שולחים אנרגיה של חסד מהלבבות שלהם וכדור הארץ שולח אדוות של חסד ליקום. וכל היקום משתנה. וכל הסביבה משתנה. כל האנרגיה משתנות. וכך מתחילות אלף השנים של האור. אלף השנים של החסד. דעו כי החסד הוא התדר הגבוה ביותר שאתם בני האדם מתחברים אליו ופועלים יחד איתו. אז תשמרו על הלב שלכם פתוח ותזהו את האנרגיה של החסד בתוך הלב שלכם ותשלחו את החסד באדוות לכל הסביבה שלכם ולכל כדור הארץ. ככל שתעשו את זה יותר בני האדם ישתנו ויתחברו לחמלה ולחסד ואז כדור הארץ ישתנה. ולא עוד אנרגיות נמוכות. כי האנרגיה האלו יתפוגגו וייטמעו בתוך האנרגיה של החסד. תראו את זה ממשי, תראו את זה קיים, תראו את זה מתהווה מול העיניים שלכם. תעשו את זה שוב ושוב ושוב את המדיטציה הזו ותפיצו אותה לכמה שיותר אנשים ותראו איך האנושות וכדור הארץ ישתנו. נכון שזה קורה לאט אבל זה כך כי זו עבודה שאתם עכשיו מתחילים לעשות. זוהי עבודה בהתהוות. ואתם יוצרים במו ידיכם את העולם החדש שאתם תחיו בו באלף השנים הבאות. אנחנו אוהבים אותכם מברכים אתכם ונמצאים אתכם בכל רגע נתון. 

דעו שאתם אף פעם לא לבד, אנחנו איתכם תמיד, אוהבים מחברים חמלים תומכים ושולחים לכם המון המון המון חסד.

 וכך הוא 

תודה לישויות האור למלאכים לכרובים תודה למאסטר מטטרון תודה רבה.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.