10 Aug
10Aug

 ערב טוב וברוכים הבאים, 

אנחנו היום בערב שער 8/8/24 ולצערנו הרב אנחנו נמצאים עכשיו בעיצומה של מלחמה שהתחילה ב 7 באוקטובר 2023 ועדיין נמצאים במקום הזה. העבודה שלנו כמנצרי האור ומעבירים את האור הלאה, העבודה שלנו היא לשמור על הסנטר על האיזון הפנימי רק כך אנחנו יכולים להתמודד עם מה שקורה מסביב וגם יש לנו יכולת טובה יותר לעזור לאחרים. קודם כל אנחנו עוזרים לעצמנו וגם שומרים על תדר גבוה וכך אנחנו יכולים לעזור גם לאנשים אחרים. זה מאוד חשוב. היום אתקשר את מאסטר מטטרון. 

אני מטטרון ואני נמצא אתכם בכל רגע נתון ואני מגיע מרבדים עליונים להביא לכם גם מסרים וגם אנרגיות. אתם כרגע נמצאים במצב כאוטי המצב הזה הוא מצב של מלחמה של אור וחושך. והמלחמה הזאת הסוף שלה אתם תגיעו למצב שאתם תתחילו להתרומם. מהמצב שלכם כרגע אתם יכולים רק לעלות. אתם תתרוממו ותעלו ותהיו במצב אנרגטי הרבה יותר טוב מאי פעם. העולם שלכם משתנה כי אתם משתנים. התדרים בתוך הגוף שלכם משתנים וכך אתם משפיעים על העולם סביבכם. ככל שאתם תעלו גבוה יותר אתם תשפיעו יותר ויותר על הסביבה שלכם. האנרגיות פועלות בצורה של אדוות. ככל שאתם עולים גבוה יותר האדוות הולכות יותר ויותר רחוק וכך אתם יכולים להשפיע על יותר אנשים מקומות גלקסיות וכוכבים עד אינסוף. אדם אחד יכול להשפיע על היקום כולו אם הוא נמצא בתדר גבוה. אז המטרה שלכם זה לעלות. ככל שאתם נמצאים בתדר גבוה יותר אתם משפיעים על כדור הארץ וכל מה שקורה על פני כדור הארץ ובתוכו. בימים אלו אתם מסכמים אלף שנים שבהם התדר הנמוך של החושך שלט. ועדיין שולט במידה מסוימת ואתם מתחילים את אלף השנים המוארות שבהן התדר של האור יהיה יותר דומיננטי והעולם שלכם יקבל ממד אחר, תדר אחר ויכולות אחרות הרבה יותר גבוהות ממה שהיה קודם. 

בתחילת האלף השנים המוארות תהיו מוכנים ויכולים מבחינה אנרגטית לקבל את בית המקד השלישי. בית המקדש השלישי כבר מוכן וכבר נבנה ברובד האתרי. הוא קיים ישנו וכל שעליכם לעשות הוא לראות אותו בעיני רוחכם בצורה הכי ממשית ולהוריד אותו ולקבע אותו על פני האדמה. זוהי העבודה שלכם בשנים הבאות. זה מה שאתם צריכים לעשות. בית המקדש נמצא מעל הר הבית ברובד האתרי הוא יכול לרדת ולהתקבע רק כאשר יש שלום עולמי. כי בית המקדש השלישי הוא בית מקדש של כל הדתות והאמונות וכל בני האדם על פני כדור הארץ. כאשר בית המקדש השלישי יבנה הלכה למעשה מעל הר הבית הוא ייבנה עבור כל הדתות וכל בני האדם יבואו כדי להתפלל שם לאלוהים. האלוהים שאתם במשך אלף שנים עבדתם וכל אחד אמר זה האלוהים שלי והאלוהים שלי יותר טוב מהאלוהים שלכם ונלחמתם בשם האלוהים והרגתם ועשיתם דברים איומים עם לעם ואדם לאדם בשם האלוהים, אותו אלוהים הוא אותו אלוהים של כולם. של כל בני האדם, של כל הדתות, של כל האמונות. כאשר תבינו את זה תוכלו לקיים את השלום הלכה למעשה. כי השלום נמצא אצלכם בתוך הלב וגם אלוהים נמצא אצלכם בתוך הלב. הניצוץ האלוהי קיים בתוך כל אחד ואחת מבני האדם והניצוץ האלוהי נמצא בתוך הלב של כל אחד מבני האדם על פני כדור הארץ. וזה אותו ניצוץ וזה אותו אלוהים. בבית המקדש השלישי אתם לא תעלו עולות ולא תזבחו זבח ולא תהרגו בעלי חיים. אלוהים לא זקוק לבעלי חיים. אלוהים לא זקוק לדם. במקום זה אתם תדליקו קטורת ותתפללו לאלוהים. אתם תדעו שאלוהים נמצא בתוך הלב שלכם. וכל מה שאתם מבקשים אתם מקבלים ברגע שאתם מוכנים ופתוחים לקבל. אתם במשך דורות רבים נתתם לאלוהים תכונות של בן אדם. אלוהים לא מקנא, שונא, ולא נוקם, אלוהים הוא אהבה, אלוהים הוא חמלה. וכאשר תבינו את זה ותדעו זאת בתוככם ותפעלו לפי זה אז השלום יבוא מאליו. לא צריך לעבוד בשביל השלום או לעשות הפגנות או להילחם בשביל השלום, השלום נמצא בתוך הלב שלכם וכאשר תתחברו לשלום בתוך הלב אז תתחברו לאלוהים שבתוך הלב ואז תתחברו אחד לשני מתוך הלב. 

מדיטציה 

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה תדמיינו שאתם נמצאים בתוך עמוד אור זהב ואתם עולים בתוך אור הזהב. תדמיינו שבתוך מעלית האור יש מספרים ואתם לוחצים על מספר 12 זה הממד השנים עשר, אתם עולים בתוך עמוד האור לממד 12 והמעלית לוקחת אתכם עוד ועוד יותר גבוה. בדרך אתם רואים ישויות, גלקסיות, מהויות, ואתם עולים עוד ועוד עד שאתם מגיעים למקום שיושבות 12 ישויות. אלו הן מועצת השנים עשר. אלו הישויות שעזרו בבריאה שלכם ושל היקום. אתם עומדים מול הישויות המוארות ומתבוננים על מסך פנורמי ובתוכו אתם רואים את הר הבית שהוא כולו מואר באור לבן זוהר. ומעליו בחלק האתרי אתם רואים את בית המקדש השלישי המושלם. אתם רואים את הצבעים, את האורות, את הפרוכת, את המזבח מזהב, ואתם רואים את הכוהנים והלוויים שעובדים בבית המקדש. כעת תראו שבית המקדש לאט לאט יורד ונוחת על הקרקע. הוא ממשי. אתם יכולים לראות אותו. ככל שתדמיינו אותו יותר זה יהיה אמיתי וממשי יותר.

 תראו שבני האדם עולים ברגל לבית המקדש ומעלים קטורת. אתם מריחים את הריחות ורואים את המראות. תראו שמתוך בית המקדש יוצאת אנרגיה של חמלה שמתחילה להתפשט מסביב לבית המקדש לכל האנשים לאדמה ולכל מה שיש. האנרגיה מבית המקדש ממשיכה להתפשט בתוך העיר ירושלים ובני האדם, האנרגיה של החמלה ממשיכה להתפשט לכל ארץ ישראל, לכל האנשים, האנרגיה של החמלה מתפשטת מבית המקדש לכל יבשת אסיה לכל בני האדם ביבשת אסיה מתמלאים באנרגיה של החמה שמגיעה מבית המקדש השלישי. תראו שהאנרגיה מבית המקדש ממשיכה להתפשט ומציפה את כל יבשת אירופה את כל האדמה והאנשים והמים והאגמים וימים. תראו שהאנרגיה של החמלה ממשיכה להתפשט מבית המקדש השלישי ומציפה את כל אפריקה, האנשים, האדמה ובעלי החיים וכל מה שיש. כעת תראו שהאנרגיה ממשיכה להציף את כל יבשת אמריקה, הימים האגמים, בני האדם, האוקיאנוסים על פני כל כדור הארץ. תראו שהאנרגיה של החמלה מציפה ומתפשטת לכל כדור הארץ גם בתוך כדור הארץ וגם סביבו. 

תראו שבני האדם עובדים רק אל אחד. לא פסלים ולא תמונות ולא אלוהים זרים, רק אל אחד. תראו את השלום מתפשט על פני האדמה תראו את הרוגע והשלווה תראו את העמים שמפרקים את הנשק בכל מקום על פני כדור הארץ, לא זקוקים לו יותר. תראו שכל הגדרות והחומות נופלות. כדור הארץ חוזר למה שהיה פעם, גן עדן.  וכל בני האדם חיים בגן עדן. האדמה מניבה, העצים מלבלבים, ושקט על פני האדמה. ככל שתדמיינו את זה יותר זה יהיה ממשי כי ברובד האתרי זה כבר קיים, זה ישנו, זה כבר נרקם. חשוב שתפיצו את המסר הזה הלאה כדי שעוד ועוד אנשים יתחברו וידמיינו את בית המקדש החדש. 

כעת תחזירו את המודעות שלכם לתוך הגוף תנשמו עמוק ותפקחו עיניים לאט לאט. 

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.